reklama

je to normálne???

Je dôležité poznať kamarátov??? Všetko sa to začalo pred dvomi rokmi. Chodil som s frajerkou už viac ako rok aj pol. Ja som chodil na vysokú školu a ona bola v treťom ročníku na strednej. Bola medzi nami vzdialenosť 100 km. Boli sme však spolu 4x do týždňa. Keď som s ňou začal chodiť mala 15. všetko bolo nádherné. Ako však začala dospievať, začalo si ju všímať stále viac a viac chalanov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Do triedy s ňou chodil bratranec a jeden " dobrý " kamarát. Neviem či som si to uvedomil až neskoro, ale začala mi o kamošovi dosť rozprávať. Aká je s ním zábava a aké má problémy s frajerkou. Zrazu ju odprevádzal na stanicu a pod. Chcel som vedieť, že čo je vo veci. Na diskotéke sme sa porozprávali. Vysvetľoval my , že je všetko v poriadku. No nebol som si taký celkom istý, ale nechal som to tak. Po čase som zbadal , že sa niečo deje. Stále ma však uisťovala, že sa nič nedeje. Potom prišiel " čierny pondelok ". Volal my kamarát a len tak medzi rečou sa ma opýtal, kedy sme sa rozišli.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vravím " však my sme ešte stále spolu ".

On my na to len odpovedal, že ju videl na stanici bozkávať sa s iným.

Bola to rana.

Keď som prišiel domov išiel som za tým jej nový nápadníkom a mojím starým kamarátom. Cestou v hlave sa my myšlienky premávali ako na dráhe. Bez rečí prídem a takú mu uvalím, že ho krv zaleje. Ale ved to nie som ja. Čo mám teraz robiť ???? Nakoniec sa priznal, že ju ľúbi už dlho. Ona my dala medzi tým kopačky cez tak slávne sms. Neviem kde som spravil chybu.

Dostal som sa z tých ...... až po viac ako roku. Medzi tým so kôli tomu nechtiac ublížil dvom super babám. PREPÁČTE!!!!!! Teraz sa bojím sklamania. A hlavne, že mi niekto zase zlomí srdce. Ale asi viac toho, že ma podvedie

Martin Hajto

Martin Hajto

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

No som obyčajný človek, ktorý rád športuje Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu